Cumu fà un bon travagliu di disegnu a superficia di a Maglia di u Metal Perforatu

U Mesh metallicu perforatu à u tondulu hè assai pupulare in tutti l'aspetti di a vita d'ogni ghjornu, è e prestazioni di screening è filtrazione di a piastra di perforazione in acciaio inox in l'industria industriale ghjocanu ancu una funzione impurtante. Cù l'avantaghji di parechji stili è parechje prestazioni, hè amatu da parechji clienti. A forma è a struttura di a rete di perforazione di u foru tondu sò assai semplici, ma u prucessu di produzzione hè assai cumplicatu. In u prucessu di trasfurmazione, u materiale in acciaio inox deve esse rotolatu, legatu, saldatu o riscaldatu artificialmente per pruduce pelle d'ossidu neru.

drawing-the-surface-of-the-perforated-metal-mesh.jpg

In u stadiu di prucessu, sta scala d'ossidu neru deve esse capace di esse rimossa. Sta scala dura di ossidu grisgiu-neru hè cumposta principalmente da NiCr204 è NiF, dui cumpunenti E04. In u passatu, l'acidu fluoridricu è l'acidu nitricu eranu generalmente usati per una forte eliminazione di corrosione. Tuttavia, stu metudu hè costosu, inquina l'ambiente, hè dannosu per l'omu, hè altamente corrosivu, è u muru cortina hè eliminatu gradualmente. Cumu duveremu trattà a rete di perforazione di u foru tondu? Normalmente, faremu un trattamentu di disegnu superficiale nantu à u pruduttu, è ci sò dui tippi di trattamentu di disegnu:

Disegnu di fili di rettifica di Meshoil in Metallo perforatu: A maglia di perforazione di fori circolari mostra una funzione di decorazione perfetta dopu esse macinata à l'oliu, è hè ampiamente usata in ascensori, apparecchi domestici è pannelli di decorazione. I prudutti ponu generalmente uttene funzioni eccezziunali dopu un passu di frosting. Oghje ghjornu, ci sò ancu qualchi prucessi di glasura grassa in u mercatu chì ponu furnisce l'acciaio inox laminatu à caldu in mezu à a trasfurmazione, è u so usu hè à u listessu livellu chì a macinazione d'oliu laminatu à fretu. U disegnu oliu hè divisu in filamentu è filamentu cortu: in generale, u filamentu di u filmu d'oliu hè adupratu per a decorazione di l'ascensore, mentre u filamentu cortu di u filmu d'oliu hè adupratu per utensili da cucina è mobili.

Disegnu di fili di rettifica Meshdry in Metallo perforatu: U filamentu più cumunu è u filu cortu in u mercatu, u pruduttu hè furmatu trasfurmendu stu tipu d'aspettu, mostrendu una funzione di decorazione eccezziunale, è pò risponde à i bisogni di i materiali di decorazione abituali. In generale, i foglii perforati in acciaio inox ponu esse aduprati dopu una glassa. Dopu chì a rete di perforazione di u foru tondu passa per u disegnu di a superficia, u pruduttu pare micca solu più bellu, ma stende ancu u limitu di tempu di applicazione.


Tempu di posta: Jun-01-2021