Cume eliminà efficacemente e macchie d'oliu da a maglia di perforazione in acciaio inox

I prudutti di maglia di punzonatura in acciaio inox sò assai cumuni per a nostra vita d'ogni ghjornu, ma per l'industrie industriali, stu tipu di apparecchiature hè ancu indispensabile. Per esempiu, in l'industria di a minera di carbone, a metallurgia è a disidratazione, a piastra di perforazione ghjoca un rolu. E funzioni di separazione di i materiali cum'è a filtrazione è u screening sò attrezzature di filtrazione è screening necessarie in l'industria, cusì sia a vita quotidiana sia a produzzione di piatti perforati sò assai popolari. In u prucessu di produzzione di maglia perforata in acciaio inox, per punch senza difficultà, serà rivestitu d'oliu di motore o ancu oliu di cucina nantu à u piattu. Questu causerà a maglia perforata in acciaio inox finitu per avè macchie d'oliu nantu à a superficia, o ancu s'ellu hè macchiatu di terra. U fangu chì face a prima tappa dulurosa. Alcune persone ùn sanu micca cumu trattà cun questi fanghi solidi, allora usanu un pannu per asciugallu o ancu usanu una lama per rascià. Questu ùn solu ùn funziona micca bè, ma danneghja ancu l'aspettu di a maglia di perforazione. Cume rimuovere queste macchie d'oliu megliu è più efficace?

Stainless steel punching mesh

1. Truvate un terrenu pulitu è ​​ordinatu. Hè megliu se u tarrenu hè resistente à a terra è faciule da pulisce accuratamente. Pulite a terra pulitamente senza polvere.

2. Preparate dui panni mop è una pignatta d'acqua calda in u detergente.

3. Mette a maglia di perforazione di l'acciaiu inossidabile in terra pulita, pigliate un pezzu di stoffa è imbeviate in u bacinu cù detergente, è poi asciugate a maglia di perforazione in acciaio inox. A stu mumentu, u fangu in cima hè pulitu è ​​pulitu, è poi usa quellu seccu. Tocca u pannu è asciucà lu.


Tempu di posta: Jun-01-2021