Cumu cambierà u Pannellu di Metallo Perforatu dopu a spruzzatura

Quandu i clienti acquistanu u Pannellu metallicu perforatu, anu qualchì volta bisognu di spruzzatura elettrostatica per trattà i prudutti. Questi prudutti sò stati spruzzati cun trattamentu superficiale per estetica da una parte è resistenza à a corrosione da l'altra, chì pò aumentà a vita di serviziu di u pruduttu.

U principiu di prucessu di spruzzatura di plastica: u rivestimentu in polvere hè mandatu à a pistola spray da u sistema di alimentazione in polvere da gasu d'aria compressa, è l'alta tensione generata da u generatore elettrostaticu di alta tensione hè aghjuntu à a parte anteriore di u pistola spray. A causa di u scaricamentu di a corona, densite cariche elettriche sò generate vicinu, è a polvere hà a bocca Quandu si spruzza, si formanu particelle di vernice caricate, chì sò attirate da u pezzu cù a polarità opposta sottu à l'azzione di l'elettricità statica. Cù l'aumentu di a polvere, a più carica elettrica si accumula. Quandu ghjunghje à un certu spessore, per via di a ripulsione elettrostatica, Poi ferma l'adsorzione, in modo chì tuttu u pezzu uttene un certu spessore di rivestimentu in polvere, è allora a polvere sia fusa, livellata è solidificata dopu a cottura, in modo chì un certu spessore di u revestimentu duru hè furmatu nantu à a superficia di u nostru Pannellu di Metallo Perforatu.

A spruzzatura di plastica hè ciò chì chjamemu spruzzatura di pulveru elettrostaticu. Utilizza un generatore elettrostaticu per carica a polvere di plastica è adsorbila nantu à a superficie di a piastra di ferru. Dopu a cottura à 180 ~ 220 ℃, a polvere fonde è aderisce à a superficie metallica.

the-product-characteristics-of-the-perforated-metal-wire-mesh.jpg

U prucessu di spruzzatura elettrostatica ùn richiede micca materiali più sottili, ùn inquina micca l'ambiente è ùn hè micca dannosu per u corpu umanu. U rivestimentu hà un aspettu più luminosu, una aderenza più forte è una forza meccanica, un breve tempu di curazione per a spruzzatura di a custruzzione, è una resistenza à a corrosione è à l'usura assai più alti di u rivestimentu. Ùn hè micca necessariu prima, a custruzzione hè cunveniente, è u costu hè inferiore à u prucessu di vernice spray. U fenomenu di flussu cumunu in u prucessu di vernice spray ùn accadrà micca durante u prucessu di spruzzatura elettrostatica, è l'aspettu hè pulitu, rendendu u pannellu di metallo perforatu generale bellu è generosu.


Tempu di posta: Jun-01-2021