Metudu per rimuovere a ruggine da i Pannelli di Maglia di Metallo Espansi

Parechje persone pensanu chì i pannelli di maglia metallica allargata ùn ruggeranu mai. Questu hè sbagliatu. U metalu allargatu ùn rusterà mai. Se l'ambiente hè gattivu, u metalu allargatu arrughjunerà ancu, ma a probabilità di arrugginimentu hè relativamente chjuca. Generalmente, u metallu espansu arrughjunerà. Pò sempre esse adupratu, puru chì a ruggine sia eliminata.

method-for-removing-rust-from-expanded-metal-mesh-panels1.jpg

1. Sabbiatura è rimozione di ruggine: U metudu di rimozione di ruggine utilizza aria à alta pressione per fà esce a rena di quarzu è spruzzallu nantu à a superficia di a maglia d'acciaiu. E fonti di rena di quarzu includenu sabbia di fiume, sabbia di mare è sabbia artificiale. U costu di a sabbia hè relativamente bassu, è a fonte hè larga, ma l'inquinamentu per l'ambiente hè relativamente grande, a rimozione di ruggine hè operazione cumpletamente manuale, a rugosità superficiale dopu a rimozione di ruggine hè chjuca, è ùn hè micca faciule per soddisfà i requisiti di u coefficiente di attritu.

2. Sbattimentu di colpi è rimozione di ruggine: aduprendu a rotazione à grande velocità di l'attrezzatura meccanica per lanciare una certa forza di colpi d'acciaio per forza centrifugale, i colpi d'acciaiu gettati si scontranu cù a maglia d'acciaiu espansa violentamente per uttene u scopu di rimuovere a ruggine nantu à u superficia di acciaiu inox.

3. A salatura è a rimozione di a ruggine: A salatura è a rimozione di a ruggine hè ancu chjamata rimozione chimica di a ruggine. U so principiu chimicu hè di aduprà l'acidu in a soluzione di salatura è l'ossidi metallichi per reagisce chimicamente per dissolve l'ossidi metallici, eliminendu cusì a superficie di a maglia d'acciaiu Rust. Dopu à a salamurazione, a superficia hè relativamente liscia, è dopu à a salameria, deve esse pulita cù molta acqua è passivata. Forma una grande quantità di acque usate, acidi rifiuti è nebbia acida per causà inquinamentu ambientale. S'ellu hè trattatu impropriamente, pruvucarà una corrosione eccessiva di a superficia metallica è formerà una perforazione. Stu metudu hè menu adupratu avà.

4. Eliminazione manuale di ruggine: L'arnesu hè simplice è cunveniente per a custruzzione, ma l'intensità di u travagliu hè relativamente grande, è a qualità di l'eliminazione di ruggine ùn hè micca assai bona. Stu metudu pò esse adupratu solu quandu altri metudi ùn sò micca dispunibili, cume a riparazione di ruggine di piccule zone. Strumenti cumuni: macinatura, spatula, spazzola di filu.

Quì sopra sò parechji metudi di derusting di pannellu di rete metallica allargata. L'avete amparatu?


Tempu di posta: Jun-01-2021