L'applicazione di u pannellu metallicu perforatu chì custruisce una decorazione di muri esterni

A decorazione di u muru esternu di u pannellu metallicu perforatu hè aduprata in i campi di custruzzioni è di decorazione immubiliare. Di solitu, parechje forme di materiali chì adupremu in trasfurmazioni prufonde sò piastre d'acciaio inossidabile o fogli d'acciaiu à bassu carbonu cum'è materie prime principali. D’altronde, in parechji edifizii, hè aduttatu un cuncepimentu di maglia perforata di grande area, è u muru cortina di metallo fattu di piastra d’alluminiu o di materie prime in lega d’alluminiu hè generalmente sceltu. Questu hè perchè u materiale hè più liggeru.

the-application-of-perforated-metal-panel.jpg

Applicazione diDecurazione di u muru esterno di u pannellu metallicu perforatu:

1. Installazione simplice è cunveniente, alta durezza è durezza.

2. Micca faciule da esse corrodutu.

3. Bona fabricabilità; a piastra d'aluminiu pò esse formata in parechje forme speciali prima di trasfurmazioni, è u pianu hè pulitu è ​​ordinatu.

4. A superficia hè piatta è u tonu di u culore pò esse cambiatu; per l'adesione uniforme trà a vernice è a piastra d'aluminiu, aduttemu una tecnulugia avanzata di spruzzatura elettrostatica cù vari culori, chì ponu assai furnisce à i clienti scelte di culore.

5. Ùn hè micca faciule d'esse macchiatu di polvere, è hè faciule da pulisce è da arricà; l'ambitu di applicazione di a piastra di alluminiu hè assai pupulare trà u publicu, è a mancanza di adesività di u film di rivestimentu di fluoru rende difficiule a macchia di a superficie di a piastra di alluminiu cù forti contaminanti per adesione. Ci hè una forte funzione di pulizia simplice.

6. A semplice funzione di custruzzione è installazione permette à u costruttore di riduce assai a cumplessità di u travagliu. Prima chì a piastra d'aluminiu sia trattata, u situ di a custruzzione ùn hà micca bisognu di esse tagliatu è pò esse fissatu nantu à u quadru.

7. Hà una grande riciclabilità è caratteristiche di prutezzione di l'ambiente; a riciclabilità di e placche d'aluminiu ghjunghje à u 100%, chì hè differente da i materiali decorativi cum'è u vetru, a pietra, a ceramica è i pannelli d'aluminiu-plastica, è hà un valore riciclatu elevatu.

L'applicazione sopra menzionata di a decorazione di i muri esterni di pannelli metallici perforati hà realizatu una introduzione dettagliata di sei punti. I prudutti netti perforati di diversi materiali ponu fà trattamenti di superficie diversi, evidenzendu a unicità è a rappresentatività di l'effettu decorativu. U spessore di u tippu di foru è di u materiale di pitch pò ancu esse persunalizatu.


Tempu di posta: Jun-01-2021