U rolu impurtante di a resistenza à a corrosione di e Maglie metalliche perforate

U materiale di basa di i Prudutti di Maglia Metallica Perforata hè principalmente metallo. Se u metalu hè espostu à l'aria per un bellu pezzu, hè faciule da corrode è ruggine, chì influenzerà micca solu l'estetica di u pruduttu, ma ancu riduce assai a vita di serviziu. Dunque, i pruduttori generalmente anu A superficie di u pruduttu hè trattata cù prutezzione di corrosione.

Parechji trattamenti superficiali cumuni di maglia perforata sò: galvanizazione, ossidazione, filamentu, spruzzatura, è pittura. Dopu à u trattamentu di a superficia, i prudutti di maglia perforata miglioranu micca solu e prestazioni decorative, ma anu ancu i vantaghji di a resistenza à a corrosione, a resistenza à l'acidi è à l'alkali, a resistenza à i graffi è a vita di serviziu estesa.

U più comunemente adupratu in u prucessu di trattamentu di a superficia di u plasticu spray Meshperforated Metal Meshis, chì face a superficie di a piastra di perforazione più liscia, liscia è liscia. Generalmente, i prudutti di maglia perforata chì sò stati spruzzati sò aduprati soprattuttu in cuncepimentu di decorazione, attrezzature meccaniche, apparecchiature di riduzione di rumore, attrezzature alimentari, mobuli d'uffiziu, cuncepimentu di muri cortina, ecc.

U prezzu di a Maglia Metallica Perforata hè un riflessu di u valore di a merce. U prezzu dipende micca solu da i costi è di i profitti, ma ancu da l'attributi di u mercatu. Sti cundizioni sò strettamente ligati.

U prezzu diMaglia di metallu perforatuhè u fattore u più sensibile chì affetta u cumpurtamentu di compra di i clienti. Hè ancu direttamente ligatu à u ritornu di fondi è prufitti di sviluppatori. In e cundizioni di u mercatu d'oghje, di più in più sviluppatori anu una capiscitura chjara di u ritornu raziunale di i prezzi. In questa situazione di u mercatu, u stabilimentu di i prezzi ùn dipende micca solu da u scopu previstu di u sviluppatore di un prufittu ragionevuli, ma più realisticamente, hè necessariu capisce u prezzu comparativu di u mercatu è u prezzu ragionevuli chì u cliente di destinazione pò suppurtà per mezu di metudi scientifici.

Perforated Metal Mesh


Tempu di posta: Jun-01-2021