Chì sò i vantaghji di u metallu maglia allargata?

Sapemu tutti chì e maglie metalliche allargate cum'è una sorta di schermu metallicu ponu esse viste in ogni locu in a nostra vita. Perchè u metallu espansu hè un tipu di maglia metallica espansa, si compone di piastre in acciaio à bassu carbonu, piastre in acciaio inox, piastre in alluminiu cù un allungamentu elevatu, ecc. una superficia di maglia metallica cù una rete di diamanti uniforme senza cunnessioni di saldatura. I steli di filu metallicu chì formanu a griglia di diamanti sò fermi, è a superficie generale di a maglia di a maglia d'acciaiu hè piatta è a superficie hè antiscivola. Hà e caratteristiche di resistenza à l'usura, ligerezza, antivento, assorbimentu sonore, anti-invecchiamento, grande gravità portante, alta resistenza à a trazione, è forte saldabilità. Allora chì sò i vantaghji di u metallu espansu? Dopu, presenteraghju i vantaghji di a maglia metallica espansa.

what-are-the-advantages-of-expanded-mesh-metal.jpg

I vantaghji di una maglia metallica espansa sò i seguenti:

1. A maglia allargata pò salvà a quantità di acciaiu adupratu: sottu à listessa cundizione di carica, pò salvà a quantità di piastra d'acciaiu, è riduce in modu currispundente u materiale di a struttura di sustegnu.

2. L'aspettu di u metallu maglia espansu hè mudernu: bella apparenza, cuncepimentu standard, ventilazione è trasmissione di luce, dendu à e persone un sintimu mudernu lisciu generale.

3. Perchè a scala d'acciaio (scalinata di scala) adopra u cuncepimentu di a rete, pò riduce assai a resistenza à u ventu: per via di una bona ventilazione, a resistenza à u ventu hè chjuca in casu di ventu forte, riducendu i danni da u ventu.

4. U cuncepimentu di l'informatica CAD hè simplice: ùn sò micca necessarii picculi fasci, a struttura hè simplice, è u cuncepimentu hè simplificatu; ùn ci hè micca bisognu di cuncepisce u disegnu dettagliatu di a grata d'acciaio, basta à indicà u numeru di mudellu, è a fabbrica pò cuncepisce a disposizione per nome di u cliente.

5. Custruzzione semplice da i travagliadori: chjappà u supportu preinstallatu cù bulloni, chì pò esse cumpletatu da una persona.

6. Pò riduce assai l'investimentu: salvà materiali, risparmià manodopera, salvà u periodu di custruzzione, è evità a pulizia è a manutenzione.

7. U tempu di stallazione hè cortu è u periodu di custruzzione pò esse assai risparmiatu: u pruduttu ùn hà micca bisognu di trasfurmazioni in situ, è a stallazione hè assai rapida.

8. Durevule è durevule: trattamentu anticorrosione zincatu à caldu nanzu di sorte da a fabbrica, hè resistente à a currusione, hè parechje volte u tempu d'usu di a piastra di mudellu.

9. A struttura di rete impedisce l'accumulazione di terra: ùn hè micca accumulata pioggia, neve è polvera.

10. A superiorità di e maglie metalliche allargate incarnate in ventilazione, illuminazione, dissipazione di calore, prova di esplosione, è una bona prestazione anti-skid.

11. A piastra di cupertura di u fossu (plateau de couverture du fossé) a une structure légère: moins de matériaux et structure légère.


Tempu di posta: Jun-01-2021